۱۳۸۷ اردیبهشت ۶, جمعه

مبارزه با لكه دار شدن نام خليج فارس توسط گوگل با استفاده از گوگل

سلام امروز ديدم اين همه ايرانى فقط نشستن ميگن پس چرا كسى كارى نميكنه دارن نام خليج فارس را لكه دار ميكنن يعنى اين همه نميدونن بايد خودشون سعى كنند و به اين اميد نشينن كه يكى براشون يه كارى بكنه شايد هم با اين وضع اطلاع رسانى خيلى از مردم ايران نميدونن كه چه اتفاقى داره مى افته به هر حال دولت اگه در اين مورد هم به شدت برخورد مى كرد و در نظر مى گرفت كه هر آسيبى اول از همين اسم جابجا كردن ها به وجود مياد الان منم داشتم با خيال راحت واسه خودم توى وب گشت مى زدم و عين خيالم هم نبود ولى ما داريم براى چيزى كه براى ما خيلى مهمه به چند تا شماره نگاه مى كنيم 500570 نفر تا حالا يعنى اينكه اين همه آدرس ايميل تو ايران هنوز نتونستن كه يك ميليون راى بدن به خاطر معدود باقى مونده هاى ايرانى بودن خودشون بگذريم من هم با استفاده از همون موتور جستوجوى معروف با يه جستوجو به صورت كاملا شانسى حدود 100 الى 150 سايت و وبلاگ ايرانى را پيدا كردم و مطلبى را كه تو پست قبلى خودم تو همين وبلاگ نوشته بودم را به قسمت مديريت اين سايت ها فرستادم كه تقريبا همه اين سايت ها و وبلاگ ها از 10 تا 2000 كاربر دارن اگر اونها هم به اين نتيجه برسن كه اين حركت چقدر براى ايران مهمه حتمآ اين موضوع را به اطلاع كاربرانشون ميرسونن و به همين صورت هر كاربر به تمام دوستان خودش, و به همين صورت تا آخر, با اين كار به تعداد زيادى از استفاده كننده گان از اينترنت كه براى ادامه اين حركت مورد نيازهستند خبر ميرسه و اگر چند نفر ديگه از اين دوستان هم اين كار را بكنن يه كار ملى صورت مى گيره من در اولين فرصت دوباره اين كار را در مقياس بزرگتر انجام خواهم داد آيا اين مورد به اندازه رويداد هاى فلسطين براى دولت اهميت ندارد كه در روز چند بار از شبكه هاى مختلف ايران اخبار مربوط به فلسطين پخش ميشه ولى در اين مورد نه ؟ !! من اميدوارم كه دولت وحكومت ما به اين موضوع جدى تر نگاه كنند به هر حال زنده باد ايران زنده باد خليج هميشه فارس
Only Persian Gulf For Ever

هیچ نظری موجود نیست:

تماس با ما