۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

اعتصاب صنف سبزى فروش‌ها در پى دستگيرى عمو سبزى فروش

در روز گذشته عمو سبزى‌ فروش معروف, به علت زياده‌روى در اضافه كردن گل‌ولاى و علف‌هاى هرز به سبزى‌هاى خود دستگير شد به گزارش خبرگزارى اونجا اين شخصيت معروف دليل اين بى‌احتياطى و تخلف قانونى را اعتراض به قيمت ليمو‌ترش دانست وى در پاسخ خبرنگار اونجا كه با تعجب مى‌پرسيد آخه چرا گفت :

در هفته گذشته باخبر شدم كه قيمت هر كيلو گرم ليموترش در بازار اصفهان به 4500 تومان رسيده است !!! اين در صورتى بود كه ما فقط مجاز به اضافه كردن 300 گرم گل‌‌ولاى به هر كيلو گرم سبزى هستيم ! من به خاطر اعتراض به اين عمل ناجوان‌مردانه اقدام به اضافه كردن 500 گرم گل‌ولاى به سبزى‌ها كردم .

: جناب آقاى عمو سبزى فروش, آيا در اين مدت يك هفته شما با اعتراض يا شكايتى از سوى مشتريان رو به رو نشديد ؟ اگر مواجه شديد چرا در همان روزهاى اول منجر به دستگيرى شما نشد !!‌‌ ؟ از نحوه دستگيرى خود بگوئيد

البت دراين چند روز مواردى بود و جواب من هم همان بود كه,ميتونيم‌‌ ‌و... روز دستگيرى من در حال بلوتوس بازى با مملى شاگردم بودم كه مقدار 3 كيلو گرم سبزى به منزل‌ايناى شهردار اونجا فروختم كه بلا‌فاصله در كمتر 10 دقيقه !! منجر به دستگيرى من شد !

: آيا اتهام ديگرى هم داريد ؟

بله در زمان دستگيرى به من چند اتهام تفهيم شد كه يكى فروختن 3 كيلو سبزى حاوى 1.5 كيلو گل‌ولاى به منزل‌ايناى شهردار اونجا بود مورد بعدى استفاده از يك سرى روزنامه‌هاى معلوم‌الحال براى پيچيدن سبزى و اتهام آخر انتصاب يك ترانه مبتذل به اينجانب بود

: در آخر اگر پيامى براى همكاران و مردم داريد بگوئيد

البت برا آقايون همكارا بايد عرض كونم كه در محل كار اقدام به بلوتوس بازى نكنيد و برا سنگين‌تر شدن سبزى‌ها از روش‌هاى مدرن‌تر استفاده كنيد مثلا از روش حوضچه آب و ...( بقيه موارد براى جلوگيرى از همه گيرى وبا حذف شد ) به مردم هم بايد بگم كه آقا مگه ليموترش كيلو 4500 اعتراض نداشت كه ... (‌ !! )

در پى انتشار اين گزارش چندين عكس‌العمل به وقوع پيوست كه از مهمترين آنها مى‌توان به اعتراض صنف مرغ و تخم مرغ كشور به خاطر مقايسه روند پيشرفت تورم مرغ و تخم مرغ نسبت به ليموترش و تحريم بلوتوس از طرف صنف سبزى فروش‌ها بود در اين رابطه فرهنگستان زبان‌فارسى با اشاره به سخنان عمو سبزى فروش معادل پرپرزنك را به جاى بلوتوس پيشنهاد كرد ! دولت در يك نشست خبرى اعلام كرد : اين از صنف ليموترش فروش‌ها برا بقيه هم داريم عجله نكنيد !

خبرنگار اونجا در اين نشست پرسيد :

: پس مردم ؟

در جواب وى گفته شد كه ما در نظر داريم كه در سال هزار و شونصد در اين باره بحث و گفتگو كنيم و اميدواريم كه تا اواخر سال دوهزار و شونصد به نتيجه مورد نظر برسيم !!!

اتحاديه ليموترش فروش‌ها براى تشكر از دولت محترم اقدام به برگزارى نمايشگاه شهر ساخته شده از ليموترش و پرتقال در محل نمايشگا‌ه‌هاى بين‌المللى نمود كه در زير چند نمونه از تصاوير اين نمايشگاه براى شما آورده شده است



































خبر گزارى اونجا يكشنبه 22 ارديبهشت 1387

هیچ نظری موجود نیست:

تماس با ما