۱۳۸۷ تیر ۴, سه‌شنبه

ما هم فيلتر شديم !



دوستان امروز چهارم تير 1387 وبلاگ اسم من پائيزه هم فيلتر شد ! ولى اين پايان كار اين وبلاگ نيست مطمئن باشين چون تقريبآ %90 اينترنت تو كشور ما فيلتر شده ولى اين نتونسته كه جلوى ما را بگيره و هيچ وقت هم نمى‌تونه كه بگيره كسى در اين مورد پاسخ گو نيست و خوب هر‌كى به هر‌كى يعنى همين ديگه به هر حال اين پست را زدم تا يه جور دهن كجى باشه به كسانى كه با اين روش مسخره در برخورد با نظرات و عقايد ديگران مخالف‌ها را خفه مى‌كنن و بعد همه جا داد و هوار مى‌كنن كه ما موافق آزادى و حمايت كننده آزادى هستيم ! مگه ميشه جلوى اينترنت را بگيرين اينجا نشد يه جاى ديگه علم داره مثل تورم داخل ايران با سرعت بسيار بالا پيشرفت ميكنه و يك مشت بى سواد نمى‌تونن جلوشو بگيرن اگه تونسته بودن كه الان بعد از فيلتر من اينجا نمى‌نوشتم بگذريم كه چيز خاصى هم اينجا نبوده كه فيلتر بشه و فيلتر داره كيلويى اعمال ميشه در كل من اينجا فعاليت شخصى و جدا از هرگونه فرقه و گروهى داشتم و قصدم لذت بردن خودم و همه بازديد كنندگان اينجا بوده و كار دلچسبى مثل وبلاگ نويسى را با اين مسخره بازى‌ها كنار نمى‌گذارم و سعى مى‌كنم جاهاى ديگه و همين‌جا به اين كار ادامه بدم اينم به دشمن‌هاى آزادى بگم كه (( اى دشمن ار تو سنگ خاره‌اى من آهنم )), يكى نيست بگه خوب برين يه فكرى واسه مشكلات مردم و كشور بكنين مثل گرونى , بى‌برقى , تجاوز به زنان و دختران , دزدى‌هاى تو روز روشن و ... بكنين و مداوم و بى اثر پول و ثروت كشور را هدر ندين براى فيلتر كردن مردم در همه سطوح, وقتى كاملا قابل احساس هست كه اين روش و روش‌هاى شبيه به اين با شكست مواجه شده مثل كمك به كشورعراق كه مردمش با خيال راحت در روزهاى جنگ مردم ايران را سلاخى مى‌كردن تو اين شرايط سختى كه مردم ايران دارن اين عين پستى و حماقت محسوب ميشه وقتى هنوز خرمشهر ويرانه‌هاى زمان جنگ را نگه داشته كمك به بازسازى لبنان خيانت به كشوره و خيانت به همون شهيدهايى كه هر روز با استفاده از نام اون‌ها به كار خودتون وجه‌ى قانونى و ملى ميدين.
فيلترچى اينو بخون :
آخه حالا كه نون به نرخ روز مى‌خورى حداقل اون (‌ ى ) آخر گرامى و دسترسى را به صورت عربى ( ي ‌ ) ننويس و نمى‌باشد را هم درست بنويس آخه به همه گفتن شما با سوادين و قلبتون برا كشور مى‌تپه !! نه براى پول و مقام !!! بزار همه فكر كنيم قصد تو نون به نرخ روز خوردنه و بس نه كه قصد ديگه‌اى از اين كار دارى. به اعراب به مخالفان آزادى و به اونهايى كه با سياست انگليسى قصد ضربه زدن به ايران را دارن بگين اينو با تمام وجود ميگم :
زنده باد ايران زنده باد خليج هميشه فارس
و قدرتش به قدرى زياده كه از فيلتر كه هيچ از ديوار بتنى هم به راحتى عبور مى‌كنه پس اگه گوشتون كر بود بهتره بخونين و فراموش نكنين


تماس با ما