۱۳۸۷ مهر ۳, چهارشنبه

نظرات درباره مدال هادى ساعى


  • احمدی نژاد : بنده هم به عنوان نوکر ملت اين پيروزی را تبريک می‌گويم، با اين پيروزی اولاً دولت مهرورز برای اولين بار در تاريخ المپيک موفق شد برای ايران مدال کسب کند، دوماً تعداد مدالهای کسب شده ما چند برابر بيشتراز دولت‌هاى قبلی شد«بازگشت پينوكيو» و بنده همين جا اعلام می‌کنم آمادگی داريم مشکلات ورزش جهان را حل کنيم، البته حق تقدم با كليه اعراب جهان مى‌باشد و دوست و برادر عزيز آقاى پوتين هر زمان كه از شنا كردن در دريا خزر خسته شدند مى‌توانند بدون نوبت مراجعه كنند.
  • علی آبادی : بنده پيروزی جناب آقای مهدی ساعی اين کشتی گير ارزشی کشورمان را به ملت قهرمان پرور ايران تبريک می‌گويم، بی شک رشادتهای ايشان يادآور خاطره جهان پهلوان تختی در رشته وزنه برداری است.
  • هاشمی رفسنجانی : از اين‌که کارهای زيربنايی دولت سازندگی در عرصه ورزش به ثمر رسيد، خوشحاليم و خوب است مردم هم خوشحال باشند.
  • خاتمی : بنده به عنوان يک قطره کوچک از دريای ملت «البته قسمت گل‌آلود»ايران اين پيروزی را تبريک و تهنيت عرض می‌کنم و به ياد داشته باشيم که کسب مدال در رقابتهای ورزشی حق هر انسانی و نتيجه گفتگوی تمدنها است و ما در مقابل هيچ بى‌عدالتى و ظلمى سكوت نمى‌كنيم اگر به قدرت دسترسى داشته باشيم!.
  • کروبی : من خواب موندم کی مدال برده؟ بگيد من هم تبريک بگم.
  • لاريجانی : در اين موقف بنده اعلام می کنم که ورزشکاران کشورهای ديگر در برابر ما جوجه ورزشی هستند و کوبيدن به دهان آنها کاری ندارد، اگر تکواندوکاران ما هم نمی‌زدند خودمان در مجلس اين کار را می‌کرديم.
  • علم الهدی : آقا چه تبريکی؟ مگر معصيت هم تبريک دارد؟ شما با آن مدالی که بردی چهار معصيت مرتکب شدی، اولا طلا به گردنت انداختی که برای مرد حرام است، درباره سه مورد ديگر هم شايد بعداً چيزى بفهمم.
  • شريعتمداری : با خبر شديم متأسفانه اسرائيل در وزن هادی ساعی ورزشکاری نداشت و ايشان ناچار شد مدال بگيرد، اين حادثه را به مردم قهرمان پرور تبريک و تسليت عرض می‌کنيم.
  • حسنی امام جمعه اروميه : من از اين‌که می‌بينم يه همچين جوونهای پرزوری تو مملکت هستن که يه لگد مى‌زنه اون‌جای اون ميوفته زمين واقعاً اشک شادی به من جمع مى‌شه ولی ای کاش اين جوونها رو به جای اين‌که بفرستيم کتک کاری بکنه براش کف بزنيم بهش امکانات می‌داديم کشاورزی بکنه.

هیچ نظری موجود نیست:

تماس با ما